Blog Marketingowe Obserwacje to zbiór obserwacji*, dotyczących obszarów marketingowej rzeczywistości, które są z różnych względów aktualnie interesujące dla jego autorów.  Tworzony jest przez osoby, zajmujące się marketingiem zawodowo.
 

*Obserwacja – krótka, publicystyczna wypowiedź, łącząca cechy notatki, komentarza, wzmianki i recenzji. Zawiera element dużej subiektywności i dużej niekonsekwencji stylowej.  Obserwacja jest z założenie ilustrowana grafiką lub obrazem multimedialnym.

 ————————————————————————————————————————————————

Wszystkie teksty, zawarte na blogu Marketingowe Obserwacje, wyrażają wyłącznie ich autorów i w żadnym miejscu nie są oficjalnym stanowiskiem firm, w których zatrudnieni są (lub byli) autorzy. 


Możliwość komentowania jest wyłączona.

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: