dr Piotr Jaworowicz – praktyk i teoretyk marketingu i komunikowania

Kierownik Działu Projektów Eventowych i Mediów Społecznościowych PKN Orlen. Organizator eventów, w których wzięło udział łącznie ponad 600 tys. osób.  Od 2010 współtworzy i nadzoruje m.in. wydarzenia takie jak Orlen Warsaw Marathon, VERVA Street Racing, Polacy z werwą. Wcześniej pracował m.in. przy eventach dla marek Parker, Johnnie Walker; był koordynatorem I Gali Polski Przedsiębiorczej. W PKN Orlen opracował i wdrożył strategię obecności marki VERVA w mediach społecznościowych. Jego projekty wielokrotnie nagradzane były w konkursach branżowych, m.in. statuetkami MP Power, Kreatura, Impactor, Stevie Awards, Effie.

Ukończył program MBA Zarządzanie oraz studia podyplomowe Marketing Internetowy; posiada certyfikat zarządzania projektami PRINCE2. Prelegent na konferencjach branżowych, członek Rady Programowej konferencji Event Biznes 2016. Od 2013 roku prowadzi zajęcia dla studentów WDiNP UW z zakresu event marketingu i sponsoringu,  a od 2016 roku zajęcia dla słuchaczy studium Event Management.

Doktor nauk społecznych w zakresie nauki o mediach (UW). Naukowo zajmuje się badaniem nowych mediów i komunikacji politycznej. Jest autorem artykułów naukowych i publicystycznych oraz książki pt. „Wideokomunikowanie polityczne w internecie”.

============================================================================================================================

dr Magdalena Jaworowicz – praktyk marketingu, wykładowca, coach; autorka książek

jaworowicz magdaOdpowiada za komunikację marketingową w regionie Europy Wschodniej w japońskiej firmie Omron Electronics. Organizator eventów w obszarze B2B: wydarzeń budujących relacje z klientami (wyjazdy incentive), spotkań edukacyjnych (kongresy i seminaria) oraz ekspozycji targowych (m.in. targi Automaticon, Plastpol, Taropak).

Absowentka programu MBA Zarządzanie oraz studiów podyplomowych Public relations. Dyplomowany coach i trener wystąpień publicznych – rocznie przygotowuje dziesiątki osób do udziału w wydarzeniach specjalnych (przemówienia i wystąpienia na konferencjach, galach; prowadzenie imprez). Twórczyni i realizatorka licznych warsztatów poświęconych strategii marki i narzędziom jej komunikowania.

Naukowo zajmuje się komunikacją marketingową i marketingiem politycznym. Posiada tytuł doktora nauk humanistycznych – obroniła pracę  z zakresu kreowania wizerunku publicznego na UW. Od 2010 roku wykłada komunikowanie marketingowe na UW, SWPS, prowadzi zajęcia na Studiach MBA. Członek Rady Programowej Uczelni Łazarskiego.

Autorka książki „Marketing Płci w komunikowaniu politycznym”; pierwszego w Polsce podręcznika do tworzenia tekstów „Copywriting w Zintegrowanym Komunikowaniu Marketingowym” oraz  wielu publikacji naukowych i branżowych (m.in. Marketer +, Marketing w Praktyce, Marketing przy kawie).

 


Możliwość komentowania jest wyłączona.

%d bloggers like this: