Global

Światowy Kongres Marketingu na UEP


Światowy Kongres Marketingu na UEP Blisko 250 gości z ponad 20 krajów odwiedzi Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu podczas najważniejszej na świecie konferencji dotyczącej marketingu organizowanej w ramach „Industrial Marketing and Purchasing Group (IMP)”.

logo_imp2016 (1)To duże wyróżnienie dla naszego kraju – Polska jest bowiem drugim krajem w Europie Środkowo-Wschodniej (po Węgrzech), w którym odbędzie się to wydarzenie. Światowy Kongres Marketingu na UEP odbędzie się w roku jubileuszu 40-lecia organizacji IMP Group. Po raz pierwszy kongres odbędzie się w Polsce. – Wydarzenie jest efektem wieloletnich starań naukowców z Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Jesteśmy najsilniejszym w kraju ośrodkiem badań nad zarządzaniem relacjami i sieciami pomiędzy przedsiębiorstwami – mówi prof. dr hab. Krzysztof Fonfara z Katedry Marketingu Międzynarodowego UEP. Wiodący światowi naukowcy spotkają się w Poznaniu, by dyskutować o sprawdzonych modelach i rozwiązaniach na przyszłość dotyczących zarządzania relacjami z klientami, dostawcami, podwykonawcami oraz konkurentami. Podjęte zostaną również tematy wchodzenia firm na rynki międzynarodowe, budowania gospodarki opartej na silnych relacjach przedsiębiorstw, a także rozwijania powiązań między biznesem a nauką.

W ramach kongresu na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu odbędą się dodatkowo dwa wydarzenia – Business Day oraz Doctoral Colloquium. Podczas Business Day spotkają się przedstawiciele polskich przedsiębiorstw, którzy na przykładach własnych firm przedstawią skuteczne sposoby zarządzania w sieciach biznesowych. Doctoral Colloquium będzie natomiast szansą dla młodych naukowców na uzyskanie cennych rad i wskazówek, dotyczących przygotowania rozprawy doktorskiej, które będą udzielane przez autorytety świata nauki na warsztatach oraz interaktywnych sesji szkoleniowych.

Kongres rozpocznie się 30 sierpnia i potrwa do 3 września 2016 r. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie internetowej http://www.imp2016.com Patronat na wydarzeniem objęli: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Urząd Marszałkowski Województwa Wielkopolskiego oraz Polskie Naukowe Towarzystwo Marketingu.

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: