Global, Marketing internetowy

Skuteczne promocje AdWords – poradnik

AdWords 360, WiktorskaTym razem zamieszczamy recenzję poradnika, który może być bardzo pomocny dla wszystkich, którzy planują kampanie w internecie. Książkę „AdWords 360 – Katalog skutecznych promocji”, bo o niej mowa, Paulina Wiktorska rozpoczyna słowami Alberta Einsteina, według którego: „Rzeczą ważniejszą od wiedzy jest wyobraźnia”. W toku lektury czytelnik przekonuje się, że to prawda. Książka przedstawia możliwości, jakie daje wyszukiwarka Google: jako medium powszechnie dostępne (autorka przytacza dane, zgodnie z którymi aż 80% internautów działania w sieci rozpoczyna od wpisania hasła w wyszukiwarkę), szeroko zasięgowe i osiągalne nie tylko dla marketerów dysponujących dużymi budżetami. To sytuacja, w której sky is the limit – a właściwie: sky is not the limit, ponieważ jedynym ograniczeniem są granice wyobraźni.

Charakter publikacji jest złożony. W samym tytule znajduje się informacja o tym, że jest to katalog. I owszem – obietnica ta znajduje pokrycie w treści książki, która w przeważającej części składa się z opisów kampanii, które odniosły sukces. Jest to zatem nie tylko przegląd aktualności, ale wybór case’ów, które mogą służyć jako dobry wzór do naśladowania, czy punkt odniesienia.

W „AdWords 360” znaleźć można jednak znacznie więcej – np.: aktualne i przydatne informacje na temat internautów i narzędzi, z jakich korzystają. Dzięki temu książkę można nazwać przewodnikiem po trendach i możliwościach, jakie stwarza GDN (ang. Google Display Network – słowo-klucz w tej publikacji). Wybór case’ów, jakiego dokonała autorka ma również wartość edukacyjną – są to dobre przykłady realizacji kampanii, wskazują kierunek, w jakim warto zmierzać. Warto jednak zaznaczyć, że książka nie jest poradnikiem – nie tłumaczy, jak krok po kroku stworzyć skuteczną kampanię z wykorzystaniem wyszukiwarki. To raczej podręcznik pełen inspiracji i podpowiedzi. Do czytelnika należy połączenie ich w całość i dodanie… swojej wyobraźni.

Po uważym przeczytaniu książki – polecamy ją:)


AdWords 360°. Katalog skutecznych kampanii
Autor: Paulina Wiktorska
http://onepress.pl/ksiazki/adwords-360-katalog-skutecznych-kampanii-paulina-wiktorska,ad360k.htm

 

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: