Global, Wydarzenia

7th Shopper Marketing Congress – 16.12.2015, Warszawa

16 grudnia w Warszawie odbędzie się 7th Shopper Marketing Congress – najważniejsze wydarzenie marketingu handlowego w Polsce.

Podczas kongresu spotykają się corocznie: przedstawiciele sieci detalicznych, szefowie sprzedaży, szefowie marketingu, managerowie kategorii (category manager), brand managerowie, trade marketing, marketerzy największych przedsiębiorstw i marek czy firmy badawcze.

Tematyką wiodącą kongresu w tym roku jest omnichanneling i zachowania klientów ON->OFF line.

Podczas naszych corocznych kongresów w doskonałej atmosferze, dyskutujemy o zachowaniach zakupowych, najefektywniejszych sposobach budowania relacji, technikach badawczych czy najlepszych praktykach shopper marketingu. Kumulujemy krajowe i międzynarodowe doświadczenia, ścieramy się w poglądach czy obalamy czasem bardzo śmiałe tezy. Udział w kongresie, to wyjątkowe doświadczenie spotkania z najważniejszymi osobami reprezentującymi branżę sprzedaży detalicznej i marketingu handlowego.

Wśród dotychczasowych uczestników gościliśmy przedstawicieli firm:

Colgate Palmolive, Mercedes Benz Polska, Red Bull, Carrefour Polska, Makro Cash & Carry, Grupa Komfort, Deichmann, Leroy Merlin, Kompania Piwowarska, SONY Europe, Lotte Wedel, Knauff, Bolix, Jutrzenka, Euronet RTV Euro AGD, Nivea,  Imperial Tobacco, Philip Morris Polska, Tikkurila, Jantoń, Polpharma, Nestle, Henkel, Żywiec Zdrój, Mars, Zakłady Mięsne Tarczyński, Coty Polska, Mondelez, Philips, Samsung, Heinz, Hipp, Wawel, Tchibo, Bakoma, Arla Foods, Coca-Cola Beverages Polska, Brown Forman, Wyborowa, Stock, GSK, IKEA, Koło, Bakalland, Animex, Unilever, Diverse, Kamis, Wella, Zott, Grupa Żywiec, Bacardi-Martini, IBM, Kazar, Johnson&Johnson Polska, Polska Organizacja Handlu i Dystrybucji, Deloitte, Polskie Towarzystwo Badaczy Rynku i Opinii, Agros Nova, MillwardBrown SMG/KRC, Dom Badawczy MAISON, Nairobia, Diageo Polska, LPP – marki Reserved i Cropp, NEC Display Solutions, IMS, GfK Polonia, ABR Sesta, San Markos Group, Nielsen Poland, TBWA/ Tequilla, AMPS, Orange Polska, Polkomtel, Euro RSCG.

PROGRAM 7th SHOPPER MARKETING CONGRESS

16 grudnia 2015r. Warszawa

 

godzina Temat prelegent
08:00 – 09:00

Rejestracja uczestników

Recepcja kongresu
09:00

Rozpoczęcie kongresu, powitanie

Joanna Kotarbińska
CEO
 POPAI Poland
09:00 – 09:30

Klienci  na zakupach online i offline

– najnowsze trendy i badania

Jacek Kotarbiński 
General Manager
POPAI Poland
09:30 – 10:00

Jak praktycznie integrować
zróżnicowane kanały sprzedaży?

Rafał Bauer
CEO
Próchnik S.A.
10:00 – 10:30

Jak wciągnąć klientów w zabawę z marką
czyli połączenie trade marketingu
i digitalu w praktyce.

Szymon Jóźwiak
Media and Marketing
Services Manager
LOTTE WEDEL S.A.
10:30 – 11:00

Przerwa na kawę, networking

11:00 – 11:30 DEBATA EKSPERCKA

 Omnichanneling w strukturach
sieci handlowych
– strategia, moda czy proza zycia?

Zaproszeni
przedstawiciele
sieci handlowych
11:30 – 12:00

Nowy model angażowania konsumenta.

Wszystko potwierdzone w liczbach.
Wyniki i efekty, których nikt się nie spodziewał.
Włącznie z autorami.
Na przykładzie case study akcji
dla produktu FMCG.

Marek Gawdzik
CMO / Head of Brand
Development
TESTMEETOOJacek Pawlak
Chief Communication
Officer
TESTMEETOO
12:00 – 12:30

Zarządzanie portfolio oraz budowanie
okazji konsumpcji
w różnych kanałach sprzedaży.

Piotr Przerwa
Shopper Insights
& OBPPC Manager
Coca-Cola HBC Polska
12:30 – 13:30 Przerwa na obiad
13:30 – 14:00 DEBATA EKSPERCKA

Rozwój sprzedaży wielokanałowej:
możliwości, zagrożenia
i najbliższa przyszłość

Aleksander Chudy
 L`Oreal Polska
I zaproszeni  szefowie
rozwoju
(potwierdzamy)
14:00 – 14:30

Jak technologie w omnichannel

zmieniają świat naszych zakupów?

Marek Kempka
Director Shopper
Technology, Europe
Nielsen Poland
14:30 – 15:00

Trade Marketing, Sprzedaż i Marketing
kontra zmieniający się rynek i klienci.

Karolina Karolczak
Trade Marketing
Director
AGROS Nova,
Grupa Maspex Wadowice
15:00 – 15:30

Przerwa na kawę, networking

15:30 – 16:00

Co jest naprawdę ważne i dlaczego nikt tego
jeszcze nie robi w strategiach omnichannel?

Krzysztof Murzyn
Omnichannel Strategy
Lead
Grupa Unity
16:00 – 16:30

Trendy na świecie w zakresie rozwoju
i sprzedaży wielokanałowej.

[w trakcie potwierdzania]
DELOITTE Poland
16:30 – 17:00

Kuchnia Boscha czyli jak wykorzystać praktycznie
cross we wsparciu sprzedaży.

Anna Drozdowska
Head of Communication
BSH Hausgeräte  Tomasz Michalik
Business Developer Director
Insignia
17:00

Zakończenie kongresu

 

Więcej: http://evenea.pl/imprezy/biznes-i-przedsiebiorczosc/warszawa/7th-shopper-marketing-congress-najwazniejsze-wydarzenie-marketingu-handlowego-w-polsce-105637/

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: