Raporty

Sponsoring Monitor 2013

Raport Sponsoring Monitor, przygotowany przez instytut ARC. Znaleźć w nim można informacje nt. zainteresowania Polaków sportem, najpopularniejszych dyscyplin oraz najbardziej znanych sportowców. 

2012_02_02_Oblicza_polskiego_sportu_Sponsoring_Monitor_2012_2013

Źródło: arc.com.pl

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: