Global, Kampanie

Podsumowanie 2013 roku w branży mediowo-reklamowej

Alfabetyczne podsumowanie 2013 roku przygotowane przez Natalię Hatalską zbiera obrazowo najważniejsze fakty minionego roku. Hatalska wymienia m.in. zakup WP przez O2, Nokii przez Microstoft, nietypowy debiut Twittera na giełdzie, a także najpopularniejsze virale i memy, z „piesełem” na czele. Które z wydarzeń było najważniejsze? Zapraszamy do przejrzenia raportu.

Źródło: http://www.slideshare.net/nhatalska/co-si-wydarzyo-w-2013-podsumowanie-od-a-do-z
 

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

One thought on “Podsumowanie 2013 roku w branży mediowo-reklamowej

  1. Takie blogi jak Twój podziwiam i codziennie przeglądam. Bardzo ciekawy wpis. Mam nadzieję, że się nie obrazisz, jeśli dodam Cię do mojej listy najlepszych blogów o marketingu – blogio-promocji.blogspot.com. Łatwiej będzie Twój blog znaleźć. Pozdrawiam, Ewa.

    Posted by Ewa | 7 Styczeń 2014, 22:37

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: