Global, Kampanie

Zaśpiewać o bezpieczeństwie w samolocie? Virgin America odpowiada – jak najbardziej!

Nudnawa i do bólu standardowa instrukcja nt. bezpieczeństwa w samolocie mało kiedy przykuwa skutecznie uwagę pasażerów przed startem. Okazuje się, że jest na to sposób – Virgin America przekuło ją w muzyczny hit i przykuło uwagę już pond 7 milionów osób! 

Amerykańskie linie lotnicze wyszły poza schemat i nagrały standardowy komunikat w niestandardowej formie muzycznego klipu. Sukces jest zasługą głównie profesjonalnej realizacji – reżyserią klipu zajęli się reżyser Jon M.Chu (Step Up 2, Step Up 3D) oraz zespół wybitnych choreografów, producentów i gwiazd tańca. 36 tancerzy spędziło 26 godzin na planie, tworząc układ przy użyciu 14 różnych stylów tanecznych, wśród których znalazły się broadway, współczesny, jazz, tango, b-boy i break dancing. Efekt jest świetny, śpiewana instrukcja sama wpada w ucho.

Instrukcja podana w tak innowacyjny sposób osiągnęła w dwa tygodnie od publikacji prawie 6 mln  wyświetleń na YouTube, a obecnie ta liczba przekracza już 7 milionów.

na podstawie: http://digitalsynopsis.com/advertising/virgin-america-safety-dance-video

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: