Global, Raporty

Raport: Sponsoring – podstawowy instrument marketingu sportowego

Raport: Sponsoring – podstawowy instrument marketingu sportowego. Analiza rynku sporotwego w Polsce z uwzględnieniem działalności spółek z udziałem Skarbu Państwa, Deloitte 2012

Raport do pobrania: Raport Sponsoring

Żródło: http://izbasportu.pl/download/file?hash=raport.pdf

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: