Global, Marketing internetowy

Komunikacja polskich firm na Facebooku pod lupą Deloitte

Deloitte opublikował na swojej stronie raport „Polskie firmy na Facebooku”. Raport analizuje komunikację marketingową polskich firm w portalach społecznościowych. Badanie przeprowadzone zostało w okresie od grudnia 2011 do lutego 2012 roku wśród grona profesjonalistów marketingu z 71 organizacji. Badanie potwierdza utrzymujący się trend coraz silniejszego zainteresowania Facebookiem jako kanałem komunikacji z klientami. Celem działań w portalu Zuckenberga w pierwszej kolejności jest „pozytywny wizerunek”, w dalszej „podążanie za trendami”.

Wnioski, jakie płyną z badania obrazuje przygotowana przez Deloitte inforgrafika:

Źródło: http://www.deloitte.com/view/pl_PL/pl/publikacje/raporty/03c8970b75776310VgnVCM2000001b56f00aRCRD.htm

Raport do pobrania: http://www.deloitte.com/assets/Dcom-Poland/Local%20Assets/Documents/Raporty,%20badania,%20rankingi/pl_Facebook_2012_PL.pdf

 

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: