Global, Marketing polityczny

„Oto biegam!” – rządowy pomysł na kryzys wokół Stadionu Narodowego

W niedzielę 12 lutego, wczesną porą na Stadionie Narodowym odbył się happening, zorganizowany przez Minister Sportu Joannę Muchę. Pani Minister, ubrana w profesjonalny strój biegacza zaprezentowała swoją sportową formę i  swój duży entuzjazm związany z obiektem Stadionu Narodowego.

Mogłoby to być ciekawe medialnie wydarzenie, gdyby nie fakt, że Stadion Narodowy niemal od początku jego budowy jest synonimem niedoróbek i niezaradności rządu w przygotowaniach do Euro 2012. 

Z Narodowym jak do tej pory są same problemy – przesunięty o pół roku termin oddania, niebotyczny koszt budowy, wadliwe schody, spaprana impreza otwarcia pod hasłem „Oto jestem!”, żółciejąca holenderska murawa, którą wyspecjalizowani budowniczowie kładli przy -15 stopniach.


Na Stadionie nie odbył się jeszcze żaden mecz. Inauguracją miało być spotkanie Wisła Kraków – Legia Warszawa 11 lutego. Spotkanie miało mieć dużą rangę, gdyż chodziło o mecz o Superpuchar Ekstraklasy. O tym, że spotkanie się odbędzie, solennie zapewniała Pani Minister. Wprawdzie nie do końca wiedziała, „kto wylosował drużyny na to spotkanie”, ale zapewniała, że widowisko się odbędzie. Niestety, widowisko się nie odbyło. Wzburzeni kibice obu drużyn zapowiedzieli manifestacje, ostatecznie manifestowała tylko jedna drużyna.

Czy happening Pani Minister miał pomóc w polepszeniu postrzegania Stadionu Narodowego, jako obiektu użytecznego, działającego i otwartego? Czy może miał poprawić notowania Joanny Muchy, które od początku jej kadencji w fotelu Ministra są bardzo niskie? Niezależnie od celu widać, że Minister nie ma pojęcia o budowaniu wizerunku i zarządzaniu sytuacjami kryzysowymi. Podobnie jak o charakterze stadionu piłkarskiego. Bo już sprawą zupełnie poboczną jest fakt, że Stadion Narodowy nie służy do biegania, gdyż zrezygnowano z budowy na nim bieżni.


About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: