Global, Kampanie

B2B wychodzi z ukrycia

Firmy, których działania realizowane są w modelu B2B stają się coraz bardziej widoczne. Dotychczasowy podział na racjonalne, konkretne B2B i emocjonalne, kolorowe B2C również się zaciera.

Doskonale to ilustruje kampania telewizyjna marki Hitachi, w ramach której w najlepszym czasie antenowym prezntowane są projekty, które firma zrealizowała w Polsce ze swoimi partnerami biznesowymi. Wszystko spaja pojemne znaczeniowo hasło: Inspire the Next.
• 

• 
Podobnie firma Exxon Mobil, która w reklamie prasowej przedstawia swoją działalność odbiorcy końcowemu.

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: