Global, Kampanie

W kryzysach szukaj możliwości

Kryzysy są nieuniknionym elementem każdej działalności biznesowej. Prywatnej oczywiście też. Jak przekuć kryzys w sferze prywatnej na sukces biznesowy pokazał  Prezes Formula One Management i Formula One Administration Bernie Ecclestone, robiąc użytek marketingowy ze swojego prywatnego nieszczęścia.

Nieszczęściem Prezesa był napad, którego stał się ofiarą. Rzecz miała miejsce w 25 listopada 2010 – Prezes został napadnięty, pobity i okradziony z zegarka Hublot wartego około 200 tys. funtów.

Prezes spędził dwa tygodnie w szpitalu. Efektem tego pobytu, ku zaskoczeniu wszystkich, była jednorazowa kampania w poczytnych „Financial Times” i „International Herald Tribune” – kreacja przedstawiała pobitego Bernie’go Ecclestone’a nad wizerunkiem zegarka Hublot z błyskotliwym tekstem: „Zobacz, co ludzie są gotowi zrobić dla Hublota”.

hublot

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

One thought on “W kryzysach szukaj możliwości

  1. Hi, this is a comment.
    To delete a comment, just log in, and view the posts’ comments, there you will have the option to edit or delete them.

    Posted by Mr WordPress | 16 Styczeń 2012, 19:42

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: