Global

“Koktajl z owoców moża” i “Woda lekko niegazowana”

koktajl z owoców moza“2 w cenie 5”, “Podpaski do grilla”, Piwo “Hejneken” , „Creme z wątróbek”,  „Warka Strąg” to tylko niektóre z wybryków sklepowej obsługi.

Wpadki niewątpliwie śmieszne, ale mocno rzutujące na wizerunek sklepu, w którym się pojawiają. I nawet chyba szerzej – rzutujące także na wizerunek opisanego w ten sposób produktu, a może nawet i na samego producenta. Na pewno jednak spełniające funkcję odwrotną do zamierzonej – zamiast wspierać sprzedaż skutecznie odstraszają. Bo czy „Koktajl z owoców moża” może skłonić do kupienia kogoś, kto żyje w społeczeństwie którego XX procent członków ma wykształcenie co najmniej średnie?

Więcej wpadek sklepowej obsługi:

http://www.widelec.pl/widelec/1,111640,10616476,60_smiesznych_promocji_z_hipermarketow_i_sklepow.html

About Piotr Jaworowicz

Project manager

Dyskusja

Brak komentarzy.

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Log Out / Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Log Out / Zmień )

Facebook photo

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Log Out / Zmień )

Google+ photo

Komentujesz korzystając z konta Google+. Log Out / Zmień )

Connecting to %s

Polub nas na FB!

Współpracujemy z:

Odwiedź nas na Pinterest

Wpisz adres email.

O blogu

Blog autorów-markerów. Różne spostrzeżenia, luźne komentarze, marketingowe obserwacje.

Archiwa

%d bloggers like this: